• 温泉
  • The dishes
  • The room
  • 館内のご案内
  • 育するコンセプト
  • オプション
  • Traffic access
  • reservation
  • margin

Category Archives: Media Information

The hotel photos were being sold without permission

The hotel of the following photos、It was being sold at the hotel without the permission of Pikusuta (photo sales site)。 The photographer sold without permission、2017Seeking injunction of sales in Pikusuta on March 9 year、Also seeking to stop the sale at the same time Pikusuta、Same day sale was aborted。 Photos already below、We have been multiple purchases in Pikusuta、This has been sold in the hotel without permission without permission。The following photos are included in buildings and construct the hotel to reserve the right、The following use of photos、You hit to right infringement。 When there is unauthorized use is、Please note that there is a case to seek the injunction and compensation for use。 Read more

日本TVさまの【沸騰ワード10】にご紹介を頂きました

%e3%82%ab%e3%82%ba%e3%83%ac%e3%83%bc%e3%82%b6%e3%83%bc ~禅の湯がテレビに取り上げられます!~ 9月30日(金)夜1900から放送される「沸騰ワード10」に禅の湯が取材されました写真の最近超有名な金髪の芸人Kさんがお越しになってたくさん禅の湯や河津乗馬サーフィンを取材して頂きましたどのような内容になるかまだ分かりませんがスタッフ一同みんな楽しみにしています金髪の芸人Kさんは大変面白い方で丁寧なあのままの感じで優しくサインや写真にも笑顔で応じてくれて大変好感度アップしましたお越し頂きましてありがとうございました時間差はあるみたいですが全国で放送されるそうです。Kyo-chan、トッシー、さゆりちゃん、なえさん、Chief priest、、、誰が出てくるのでしょうか?楽しみです(^^)/ ★ boiling word 10 official HP ★ http://www.ntv.co.jp/futto/ ...
Read more

静岡第一TV News every(We had aired on the news Every)。

~ スタッフの夢を育(いく)する宿 禅の湯 ~ 9月2日 静岡第一TV 18:15分~放送の News every(We had aired on the news Every)。
Despite the small and simple accommodations such as hotel、You understand the concept [to education]、丁寧な取材ときれいな映像に残して下さった 伊豆総研の社員さんでもある 山田さんをはじめ、I would like to sincerely thank everyone that has gotten involved in the Zen of hot water。 In the future、The goal inn to education (go)、I would like to continue to devote every day as rough in the inn to education。 Thank you for a long time everyone who browsed。 禅の湯 代表 稲本雅子 https://youtu.be/NDoh86n8Tb4
...
Read more

2016It was published in the year April issue PRESIDENT,ja(*'▽ `*)

~ 2016年4月号の【 PRESIDENT 】に掲載頂きました ~ DSC00090,vi 私たちのような小さな宿坊を掲載して頂きましてプレジデント社さま 本当にありがとうございました。m(__)m DSC00087,vi 【今回は「禅・瞑想」入門グーグルやグールドマン・サックス・・・名だたる企業が続々と瞑想を導入しているメンタルヘルス対策かと思いきやその主目的は「仕事のパフォーマンスの向上」なのだという・・・ 本誌抜粋より 】 禅を身近にとらえるには・・・心の持ち方 考え方の切り替えなど自分の心と向き合うことの大切さを丁寧に説明してくれてあるとても面白く為になる特集になっています会社の研修などにもつながる素晴らしい特集となっております是非お買い求め下さいませDSC00084,vi   光栄なことにビジネスマンの強い味方 全国「禅寺・瞑想スポット30」に選ばれました。   DSC_2198_890,vi   禅の湯は、曹洞宗のお寺で禅の湯自体がお寺の庫裏(くり住職が住む場所)です今は日曜日 朝の坐禅会をしておりますまた ご希望があれば坐禅会を随時行っております0001_JALAN_151008,id Read more